сряда, 21 август 2013 г.

Omegle experience

В omegle човек може да види голи хора (по-често мъже), може да види деца, може да види всякакви маски и да се сблъска с всякакви идеи.
Всички знаем за онези 5 минутни срещи нали? Този сайт няма за цел да събира двойки, но пък предлага страхотната възможност да се срещнеш с поне 10 различни човека от 10 различни страни, с 10 различни характера и търсещи 10 различни неща... И всичко това можеш да го направиш в рамките на 10 минути.
Днес си отделих известно време за този сайт и ето резултатите.

Номер 1: Трудно привлякох вниманието му. Трябваше да го нарека няколко пъти Miss Ibiza, докато не благоволи да погледне в камерата. Отговаряше с по една дума на всички въпроси, като през цялото време слушаше немски хип-хоп. Да... германец е. По време на краткия разговор, не успях да различа никаква емоция на лицето му, освен едно или две намръщвания.

Номер 2: Отново човек, който не ми показа никаква емоция. Беше решил да ме научи как се ползва камера. Искаше да приключим разговора, а аз да го намеря отново. В този сайт това няма как да стане и му го казах. Той каза, че ако ни е писано да си говорим, ще се намерим отново. Е... не се намерихме, а аз забравих да го питам от къде е. Поне знам, че е на 27 години.

Номер 3: Скептично бях настроена към него, но бързо стопихме ледовете. С ръка на сърцето мога да кажа, че номер 3 беше най-приятен събеседник днес. Търпелив, стъпил на земята, весел, човечен... Страхотна компания за small talk. Говорихме си няколко часа. Говорихме за почти всичко. Добавихме се във фейсбук. Той е на 20, китаец. Живее и учи в Сингапур обаче. Утре ще продължим разговора си с него.

Номер 4: С него всъщност не си говорихме, но реших да го сложа тук, защото ме изкефи. Казах му здрасти, а той ми даде тази усмивка. Доволно.

Номер 5: Единственото момче, което непрекъснато използваше усмивки, слънчица и всякакви други емотикони в чата. На 17 е, но забравих къде живее. Беше в сайта с друга цел обаче, затова бързо приключи разговора с него.

Номер 6: Сладур голям. Търсеше си кака в сайта. Супер невинно излъчване, много послушно момче. Молеше за малко цици като дете за близалка. Бързо приключи и този разговор.

Номер 7: 30 годишен от Сиатъл. Картината зад него не я е рисувал той, защото не умее да рисува. Посещава сайта само, когато му е скучно. Не е от най-разговорливите, но прави много физиономии срещу камерата. Повече забавен, отколкото интересен събеседник. Попитах го какво прави в свободното си време, а той прекъсна връзката.

Номер 8: С него всъщност не си говорихме. Той чукна едно ''наздраве'' по камерата и си пращахме песни. Личеше, че това съвсем не му е първата бира. Имаше някой при него, защото непрекъснато разговораше с някой, когото не видях. Не разменихме нито дума, но го определям като веселяк пияница. Не е от тези, които скачат като петли на бой. Лежеше си кротко, пиеше и се усмихваше. Харесваше ми блясъка в очите му. Изглеждаха толкова живи, позитивни и усмихнати...

Номер 9: Второто добро попадение днес. На 17 от Египет, страшно разговорлив. Говорихме за протестите, за положението в страните ни. Говорихме за финансовата нестабилност на всички нас, говорихме за законите в Египет, за образователната им система. Говорихме за малко лични проблеми. Много невинно и добро момче е. На снимката запечатах снимката, която ми отправи, след като го попитах как запомня собственото си име. Нещо от рода на Абделрахман, Абдулграхам, Аделбахам или нещо от този род. Утре ще го питам пак. Добавихме се в скайп, но го оставих да играе на някаква игра, а аз бързо да пиша тук и да лягам, че минава 2:30 сутринта.

Номер 10: Макс. Беше привидно сериозен, само когато се молеше за нещо лепваше тази усмивка. Още с включването на камерата си, кихна, което ме накара да подскоча на стола си, но това ми беше достатъчно за да привлече вниманието ми. Прекалено недоверчив и подозрителен се оказа той обаче, за да си прекара добре в този сайт. Изключи се без предупреждение. А вярвах, че с него може и да се завърже разговор.

Ако искате да следите за публикациите в този блог, моля харесайте страницата във фейсбук:
https://www.facebook.com/dkcaramella

Няма коментари:

Публикуване на коментар