вторник, 19 юни 2018 г.

Цитати / За кого се сещаш, когато се сещаш за някого?

1) На първи априлще ти кажа:
„обичам те",
а от твоя отговор ще зависи
дали съм се пошегувал.


2) Тя си мислеше,
че страда от гузна съвест,
но само мъжете й страдаха, наистина.
И когато се прибираше късно
и бързаше да влезе под душа
преди легне до тях,
същата съвест я изяждаше
всеки път,
че не изневярата
й съсипваше връзката,
а връзката
й съсипваше изневярата.

3) Мъжете можем всичко,
о, абсолютно всичко
освен да кажем: „всичко
ще бъде наред"
с онзи тон,
с който жените карат
и смъртноболните
да вярват, че ще оздравеят.
И за разлика от мъжете,
които могат всичко,
жените могат
малко повече.
Защото ние
подчиняваме логиката,
а жените -
просто не й се подчиняват.

4) Кръстът тежи над кокалите ми,
разпаря ми кожата,забива треските си,
изорава земята зад мен
с биографичната линия
на пътя, откъдето съм минал
и все си мисля, че моят кръст
тежи повече, боли повече,
но и този до мен така мисли за своя,
и този до него - също,
а този над нас
се чуди какво се оплакваме –
такава хубава нива сме изорали.

Няма коментари:

Публикуване на коментар