понеделник, 13 септември 2010 г.

Цитати / "Кръстопътища" - Радослав Михайлов


1. Малка съм, за да те обичам, искам да тичам срещу вятъра и да не бъда ничия!

2. "Ветеринарна медицина!" или както казват тук - Конски докторлък!

3. Младостта е само миг в космическата огромност на досадата!

4. Лошо ще стане, ако се влюбя в тебе; ще се наложи да се самоубивам!

5. Знаеш ли какво е мечта? Зверски да желаеш нещо, като гладен тигър сън да нямаш, и то все да ти бяга!

6. - Ти си странно момиче - рече Алекси.
- Какво ми е странното ?
- Не ми позволяваш да те целуна, а ме довеждаш в стаята си нощем. Такова нещо не ми се е случвало.

7. И най-умният човек има нужда от кретенизиране, поне от време на време.

8. Първият ден отсъствието му не я впечатли. Но вторият я натъжи и тя захвана да се упреква; Не биваше да се държа като дивачка, наистина нямаше да ме изяде.  На третия ден копнееше да го види и за целувките му копнееше, които така я изплашиха; от време на време изпадаше в разсеяност, усещаше прегръдките му и си мислеше в упоение: Ако и сега посегне, ще изтърпя всичко.

9. Беше не само негова слабост, а и гордостта му!

Няма коментари:

Публикуване на коментар