петък, 16 март 2012 г.

Изказването на Ернестина Шинова, с което разплака Андрей Слабаков


Ернестина: Първата ни среща беше в училище, когато аз бях мисля колкото дъщеря ми, на 15. Той беше на 18. (Андрей: На 14 беше жено, на 14 беше.) Втората ни среща беше във ВИТИЗ вече и третата ни среща беше вече бях артистка в бургаски театър по разпределение. Видяхме се на една премиера и за толкова много срещи и раздели, най-накрая се разбра, че това ще е. Като почнеш от това, че ми даде прекрасно дете, от това, че ми е дал цялата любов, на която е способен, а той е способен на много любов. До такава степен сме заедно един до друг, че той се е превърнал в част от мен. И понеже аз обичам себе си, обичам и него.
Честен с хората, честен с мен, честен и с дъщеря ни, честен със семейството, с всички. В такъв смисъл той няма някакъв измислен имидж, това е той. Може би това, което не се вижда на екрана, това което не се вижда в интервютата и не си личи е неговата безкрайна доброта. Той е много по-добър от мен.
Андрей е моето по-голямо дете.
Ние сме в постоянна криза междуличностна, защото постоянно спорим, постоянно се налагаме за едно или друго нещо. Първото изречение, което Андрей казва примерно дали да сготвим пилешка супа или гювеч е НЕ.
Той е изключително романтичен. Единственото, което ме дразни в тия безумни пристъпи на романтизъм е това, че те са непредвидими. Смисъл аз не съм в състояние да се оправя в семейния бюджет, ако той реши да ми подари пръстен. Спомням си, че не можахме да отидем на море, защото всичките пари за морето той ги изхарчи за да ми купи някакъв си пръстен с диамант.
Мълчи, когато спи. Но и тогава не мълчи, защото хърка.
Винаги е бил страхотно зад гърба ми. Аз имах едно премеждие преди години, едно тежко заболяване и всъщност тогава разбрах, че това е човека, който е до мен при всички положения. Аз разбрах, че той е до мен. Плътно, съвсем. Наистина като част от мен. Не знам как го издържа без да каже 'гъг', без да се оплаче, без да направи гримаса, без нищо. (Андрей: Вие ще ме разревете направо.)
За него винаги съм хубава. Според мен той не ме вижда, не знам.

Водеща: Развълнува се на този момент, в който тя каза, че много плътно си застанал зад нея.
Андрей: Аз я обичам. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар