събота, 10 ноември 2012 г.

Цитати / ''Крилати мисли за любовта"

1) Ако ме карате да обясня защо съм я обичал, не мога да кажа нищо повече освен - защото тя бе тя, а аз бях аз.

2) Ако с някой мъж сме изпитали щастие, това съвсем не е доказателство за любовта ни към него.

3) Ако си способен да кажеш колко много обичаш, значи малко обичаш.

4) Боже мой, някои хора не умеят да обичат - затова и обикват тъй лесно.

5) Всеки обича който му прилича.

6) Диамант само с диамант се реже, чувството само с чувство се буди и любовта само с любов живее.

7) Достойнството и любовта не се погаждат и не могат да съжителстват задълго.

8) За любовта кой каквото каже, все е вярно.

9) Как те обичам ли? Нека преброя начините...

10) Което въздейства на сърцето, идва от сърцето.

11) Любовна рана може да излекува само онзи, който я е нанесъл.

12) Любовта е извънмерно преувеличение на разликата между една личност и всички останали.

13) Любовта трябва да бъде колкото светлина, толкова и пламък.

14) Най-често любов спечелват онези, които не я търсят.

15) Никой никога не е измерил колко може да побере едно сърце.

16) Повдигаше ми се и чувствах тялото си изтръпнало - или се влюбвах, или се разболявах от шарка.

17) Повърхностни са хората, които обичат само веднъж в живота. Това, което те наричат вярност и преданост, е просто закостенял навик или липса на въображение.

18) Понякога любовта е по-силна от убежденията.

19) Сърцето разполага с доводи, които разумът не познава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар