неделя, 24 юни 2012 г.

Като гледам колелата - Джон Ленън

Казват, че съм луд, щом така живея.
Всякак ме съветват - как да оцелея.
Казвам им, че съм добре,
а те ме гледат и не вярват -
как ще си щастлив, щом си вече вънка от играта?
Казват, че съм мързелив, проспал съм си късмета.
Всякак ме съветват, та дано накрая сам се сетя.
Хубаво, отвръщам,
аз пък тука гледам сенки по стените.
- А не ти ли липсват лудите години, вече ти не си звездата?
Просто съм приседнал тука, гледам колелата,
гледам ги как се въртят.
Аз обичам да ги гледам отстрана.
Аз не съм на тази въртележка вече.
Нека тя да се върти сама.
Хората разпитват, дяволски смутени.
Нямам си проблеми, казвам, всичко е решено.
Те глави поклащат и съчувствено ме гледат.
За какво да бързам, казвам!
Времето отмервам, просто тука съм приседнал.
Просто съм приседнал тука, гледам колелата,
гледам ги как се въртят.
Аз обичам да ги гледам отстрана.
Аз не съм на тази въртележка вече.
Некя тя да си се върти
сама.

Няма коментари:

Публикуване на коментар